Juni 5 – råttjakt

Inleder dagen redan kl 04.30 med att jaga och fånga insläpad råtta i sovrummet. Utan större hjälp av Missan och Mimmi, som bara tycker det är kul och underhållande med en springande råtta…. Så det blev nog jag som blev skyldig till dess hädanfärd – genom ett starkt grepp om handduken med råtta inuti. Blev troligen kvävd därinne. Frid vare över råttans Ande. Men nog har man blivit härdad vid det här laget – bara att gå i säng igen och somna om genast, utan rådbråkande med Självet.

Och Solen hann skina så att jag kunde äta frukost ute – det är väldigt mycket av lite av varje nu och man lär sig att vara totalflexibel. Anden styr allt – så det är meningslöst att bråka med sig själv eller sakernas tillstånd. Råttor regn chemtrailplan sol blommor good bye och ja men hej, månförmörkelse och Venus passage (höjdpunkt 6/6 03.30 för de som vill meditera och ta emot Gudomliga energier – men portalen är öppen ca 4 timmar före och efter). Vet inte själv om jag sätter väckarklockan – det får min Ande bestämma – om jag är alltför trött så tar jag emot det i sömnen. Inget skall krånglas till, men det är klart att det är fint att känna att det sitter en massa människor Jorden runt och gör samma sak. Denna Venus-Passage har man ju hört talas om sen säkert 20 år tillbaka.

ALL IS WELL  – ALL IS PERFECT –  as it should be – just Now

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

