Juni 30 – Världen skiftar och jag äter tårta

En massa 6:or i mitt födelsetal/födelsedag … kan väl se det som att det är mitt allra djupaste mörker som firar sitt uppstigande i Ljuset – igen. För övrigt så är denna min födelsedag en 11. Nog om det. Och vem behöver kalas, när mänskor från hela Världen (Facebook) grattar och är så vänliga.

I dessa dagar då även den yttre Världen mera synligt skall skifta – dyker det också upp flera helt konspirerade ”sanningar”. Så just nu verkar det fritt fram att helt skapa sin egen sensation – utmynnat från sin egen upplevelse av Universum. Som tur är så har ju ”högre källor” full koll på vad som är sant eller inte. Men många älskar ännu att sprida skräckscenarier och dramas – det är deras bränsle. Och var och en skapar ju sitt Universum – så för deras del är det säkert ”sannt” – men inte för resten av mänskligheten.
Varje människa som befriat sig Själv och känner sig Fri – ÄR FRI!  Och inga som helst Cabals eller småCabals kan göra nåt åt det.

Och det blev som vanligt Sol på min födelsedag – har inget som  helst minne av att det nånsin regnat på min födelsedag … Kom nu att tänka på att mitt födelsetal också säger att jag är Solens barn … så då förstår jag mera varför. Inte för att jag alltid kännt lycka den dan, men för att Solen alltid varit med mig – trots allt.

 

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

