Juli 2 – väntar ÄR – FINNS

Känns ganska konstigt – att inse att man utforskat färdigt i  den gamla Världens alla försök till att förverkliga sig själv eller att må bättre eller finna lycka. Har ännu svårt att förstå vad vi/jag egentligen skall pyssla med. När inga tankar på att bli bekräftad av andra längre finns eller ”att bli något” eller ”lyckas” på något sätt. Jag vet ju att det viktigaste ännu är att helt finna sig själv – men det blir ju lite tråkigt i längden. Jag vet att de flesta av oss Ljusarbetare och alla som medvetet söker sig själva, längtar efter förändring! Och javisst – stor förändring sker i det inre. Och jag vet att vi samlar vår egen Kraft.

Men gudomligt skönt är det att inte längre vara fångad i det gamla Spelet – med relationer som mest innehåller kamp, besvikelser eller själslig förlamning, slentrian och ensamhet i tvåsamhet. Eller att bara ha någon att sitta framför TVn med …Eller att vara i sån rastlöshet så en ledig dag bara måste dövas med grästrimrar och farande till stormarknader och sen dövas med alkohol. – så kallat ”njuta”. Och att inte vara slav och leva för semester och helger – och en massa annat, som jag inte ens orkar skriva om, för det känns som den leran nu har blivit till cement. ….

Läser på nyhetsflödet på sidan i min dator – ”Mer sill får fiskas” – tack för det skrattet. Tur det finns humor i Universum.

Och loppcirkusen har startat i Almedalen – det stora Ego-spektaklet – där det gäller att få mingla och synas och vara med alla ”som bestämmer” – alltmedan de flesta där inte har den ringaste tanke på att skapa ett bättre samhälle. Vilken pseudovärld…

Lite mera arresteringar av the bad guys – även i Sverige och mera synlig fredlig världrevolution skulle pigga upp – och lite egna UFO-observationer. Jag vill ha lite underhållning med substans.

Mer sill får fiskas …

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

