Juli 30 – allt tydligare kommunikation med det ”osynliga”

Det är otroligt så mycken magi som finns runt om oss – bara vi är öppna för att ta emot. Dessa mina bilder visar på magi skönhet trolskt lekfullt mm – fastän de flesta bara går förbi och ser det som en kanal med vatten  – med div vassruggar o annat som skymmer…. Att det sen låg en lekande boll där såg jag inte heller förrän i datorn. Men denna gången hade jag ju också hjälp av kosmiska krafter. Se också videon längst ner.

Annars så är det här gamla jordiska Spelet – Teatern helt ointressant – så jag är glad för lite nyare inpulser – som UFOn o Orbs. Det börjar samtidigt bli en allt tydligare kommunikation inåt – med mitt Högre Jag o troligen också Galaktiska vänner. Nu säger dom att Plejadierna skall visa sig först, för de är mest människoliknande – och sen kommer andra efter. Men jag längtar nog mera efter Andromeda”folket” – de känns mera som min familj.

På min lilla fotorunda visade det sig att jag hade sällskap av en el flera Orbs -ljus-energiklot ”från ovan”. Såg dom inte förrän i datorn – bilden ovan – nere i hö hörnet. Såna tycks ju också användas till att göra alla sädescirklar – de som nu dyker upp dagligen i allt vackrare och komplexa former. Snacka om kommunikation …

Dagliga skönheter – Daglilja – som Trollsländorna  – blommar 1 dag – eller i ETT NU – kanske – om man ser det från ovan så blommar allt i evighet …

Och så har dom funnit en stor vattenkälla i Namibia – med vatten som är 10.000 år gammalt. Nya lösningar för Världen strömmar nu fram. – Allt är omhändertaget.

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

