Augusti 2 – det är mycket i luften just nu

Trots att chemtrailplanen flugit som svärmande Drakar i luften – och med resultatet av en snabbt försvinnande Sol – så har dagen känts väldigt bra – med full Närvaro hos mig själv. Men nog är det ett sjukt fenomen – denna vädermanipulation – med flygningar både natt o dag – men som enl. min Ande ändock har ett transformerande syfte. Bl a så hjälper det oss att  omvandlas från kolbaserade till cristallina varelser. Man blir ju till slut som kompis med piloterna däruppe – de tillhör det dagliga ”umgänget”. Och de får också umgås mycket med sig själva och sin egen besynnerliga värld. Undrar om de känner av att jag spanar upp på dom ibland.  Att jag riktar mitt focus på dom, borde de känna av. Jag vet min Energi. Men de torde ju själva bli ganska förgiftade … De deltar verkligen i skeendet på Jorden. Satellitbilder visar på stor sprejning över hela Sverige.

En Facebook-vän såg det som – att chemtrailpiloterna och han levde i parallella världar – där var och en håller på med sitt o skapar sitt eget. Det tycker jag kan vara ett bra förhållningssätt. Det finns ju hur mycket sjukt som helst som pågår – men var o en skapar ju sin Värld, så man behöver inte bry sig speciellt i det sjuka. Det kommer att gå över.

Klicka på bilden för förstoring – tillbaka hit igen- vä pil uppe i vä hörn

Och så lite liljedoft …

Alltmedan UFO-rapporterna och sädescirklarna står som spön i backen och Galaktiska vänner – typ ”alla är där” och pratar med den Jordbundna marktruppen. Det är verkligen som en såpad bana för dom nu – att komma ner på nåt vis.

Det är skönt att ha katter – hos dom kan man landa när det blir för mycket i luften . …

Missan

Mimmi

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

