Augusti 17 – lyckliga pelargoner och error

Mina utepelargoner verkar just nu väldigt lyckliga och då blir ju jag också glad. De rosa – som stått lite mera skuggigt, har satt en väldig fart nu – känner väl att – skall det blommas, så får vi nog stå på lite. Mycket samlad kraft och skänhet kommer fram till slut. De röda i Solen har ju inte väntat, så de är igång hela tiden. Väldigt tacksamma är dom alla.

Ser på nyhetsflödet att nåt virus kan töma hela datorn och då får man ju pröva på känslan hur det skulle kännas – och då vet jag att mitt liv inte hänger på DET. I så fall är det ju nån högre mening med det också. Men det blev plötsligt nåt fel på båda bloggarna – gick inte att göra inlägg. Men engelska hjälpteamet fixade det ganska snabbt – fantastiskt!

Annars har de chemtrailat ganska grovt här idag – så till slut fick de fram ett rejält regn…  och regnet tycks gå rakt igenom parasollet … men det var skönt ändå. Va roligt att det nu äntligen kommer fram alla uppfinningar om fri energi och många som satsar på det. Skickar med Stefan Sundströms härliga bild nedan.

Tänk den Skapelsekraft som kan tänka ut och skapa all denna skönhet…. som visar den obegränsade K’ärlek som ligger bakom och i hela Planen….

Jag längtar verkligen efter att få använda all den nya teknik som kanaliserar den nya fria energin. Jag kan ingen teknik, men jag vill uppleva den känslan att energin kommer till på ett rent och fritt och mestadels gratis vis – själva energin alltså. Att ingen skall tjäna på luften o vattnet o solen o vinden.

Stefans Lilla Gröna
Nu kan Vattenfall, Lundin Oil, Maud Olofsson och andra hycklande fulelskramare hälsa hem!!
Tio nya feta solceller installerade i trädgården!!!
Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

