Augusti 29 – foton eller nåt annat …

Jaha – då får vi se om det här blir de sista fotona (nya) – det går inte att ladda in i datorn idag. Universum styr o ställer och jag kan bara följa …  Kanske hjälper det att de kommer o rensar alla avlopp i huset i morgon … jag menar – symboliskt är det ju oerhört viktigt att bli av med all gammal lort som är i vägen. Vi får se. Så vitt jag kan minnas, har de inte rensat under de 20 år som jag har bott här – mycket gammalt paradigm måste sitta i rören.

Dagen har innehållit långa stunder av att bara titta på molnen – vacker himmel o en katt i knät gör att man kan vara i sin mitt.

Men utan vackra foton blir åtminstone min värld väldigt tråkig … men det är ju alltid nån mening med det hela …

Men hela det officiella samhället visar ju upp enbart stoppande begränsade tankar, åsikter och handlingar – precis tvärtemot all slags uppvaknande och nytänkande. Det är som ett gigantisk avloppsstopp – som gör att all sk-t svämmar över. Och det blir ju nästan omöjligt att se Ljuset. De lastar bara på än mera dynga och tokigheter. Svårt att inse att man levt ibland så många ointelligenta, ignoranta, förljugna, ovisa o outvecklade. Godtrogenheten – att de flesta ville andras och det gemensammas väl – är dränkt i en otrolig massa smuts o iskyla.

Mimmi tittar fram i Solen i stolen ….
och grannen Skrållan njuter av den sporadiska Solen och det sköna gröna gräset …

Som vanligt är det katterna som får mig att bevara tron på livet …

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

