Augusti 31 – det regnar o man får ge upp

Så här är det inte idag – men vatten är det – i mängder från himlen. Och Solen får ta hjälp av värmeljus idag. Och katterna går inte ut – det är olika på regn o regn – energierna just nu lockar mera till att gå inåt. Mimmi har inte stigit upp ur min säng på hela natten o till nu kl tre på eftermiddan … och hon fortsätter … Det känns som en stark förstörelsekraft just nu härjar för att få mig o andra att ge upp en massa gamla viljor –  Och det samhälleliga tillståndet med allt absurdare påhitt från de styrande, media o andra – är troligen Det Högre som vill få oss att helt lämna detta gamla bakom oss. Att det inte hjälper med att upplysa om o om igen om allt som är på väg åt h-e och alla osanningar o lögner o förljugenhet. Men inte är det lätt när förhållandena inte ser ut som på bilden – och när man inte redan har skapat sitt eget Paradis.

Jag kan fortfarande inte ladda in några nya bilder i datorn från kameran … så vi får se vad det blir av min vilja framöver…  Men nu skall det i alla fall va rent i de husliga rören o avloppen – hela dan igår tjöt det som mistlurar i rör o i toaletten – och Himlen var med mig o det kom inget s-t från andras avlopp. När man bor längst ner finns det alltid en sån risk. Och gubbarna sa att de hade haft ett par stopp i de andra husen …. jag är tacksam att det gick lyckligt för mig.
Men utanför i rusket blommar bl a dom här

Och trots allt eller på grund av, så finns Kärleken här o den kommer allt djupare inifrån

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

