September 28 – utan masker och ett gott skratt

En stilla dag – fastän med mycket pulserande inre liv. Upplevde att just inget som jag tänkt handla fanns och inget ufo fanns kvar och i samma flöde hörde jag en pappa med barn som gick i en affär säga att ” äsch vi åker hem i stället”. Så läxan idag tycktes vara att bara släppa taget om div. målinriktningar. Och inte känner jag någon besvikelse för det – det är också en gåva.

Men jag och alla som utvecklas blir allt känsligare och det rensas och renas överallt i de djupaste skrymslena. Och vi kan högakta vår känslighet – att vi mer och mer vågar leva utan de pansar och masker som många ännu vandrar omkring med. För det är vägen till lyckan och friheten.

Medan nyhetsflödet visar vart den absurda världen nått – man har hittat lite sojaprotein i mjöl och måste återkalla en massa mjölpåsar. En sån hysterisk värld vi har fått – som inte ens tål lite sojaprotein. ALL s k ”allergi” kommer från begränsande tankar om livet – det är inte mjölets eller sojans fel! INGEN kan vara ”allergisk” på riktigt!  Men man kan röka o dricka sprit o äta chips  o läsk – sådant återkallar man inte … nej det är ju mys …

Fick nöja mig med en bild på månen – då jag körde hem med bilen såg jag såna fantastiska moln som såg ut som ufon och jag åkte och hämtade kameran. Men förstås var ”ufot” redan borta. Men månen är nästan full.

Inte min Mimmi – men en annan vacker mystisk katt – Hon ser vis ut …

Och kvällen avslutas med ett gott skratt – det är inte var dag. Otroligt snedvriden dråplighet om feminismens hopkoppling med KGB!!! på Facebook. Av någon som för allt i världen inte vill lämna de gamla könsrollerna. Där alla livets besvikelser ”är feminismens fel”….

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

