Oktober 2 – Orb, Bläcksvamp och Nåd

Åter igen hade jag sällskap och stöd av en entitet – Orb – när jag var ute o fotade – känns som en verklig vän. Jag tror att det är nån slags NaturAnde eller entitet inifrån Jorden. Får se hur vänskapen och stödet utvecklar sig.

Det här är inte Aliens men söta små varelser är dom i alla fall. Plockade utanför köksfönstret. Senare under dagen plockade jag säkert dubbelt så många lite längre bort. Eftersom jag inte varit motiverad att gå till skogen o plocka – så kommer svamparna till mig i stället.  Jag skapar min egen verklighet.

Fjällig bläcksvamp – riktigt god – men man får inte äta dom när de blivit svarta (bläck) eller rosa.

Fantastiska höstfärger trots frånvaron av Solen – eller frånvarande är den förstås inte – den är ju däruppe bakom chemtrailsmolnen och sprutar ut en massa energi, som får oss att vakna, utvecklas och få ny kraft – tillsammans med all annan Högre Energi som nu flödar ner  över Jorden, så är det som om man alltid är i spinn. Det blir bara allt intensivare. Och dessutom har visst planeten Nibiru eller planet X nu på allvar börjat påverka Jorden. Den är nu mellan Solen o oss och kommer allt närmare och ”hjälper till” med att driva fram det våld o kaos som behövs för att allt skall vända. Den framkallar väl också en massa skräck o överlevnadsrädslor, då den sägs krocka med Jorden den 21 November  – men det skulle den visst ha gjort den 21 juli också ……och  det måste ju bara vara för att väcka befintliga rädslor. Och inte skrämmer den mig.

Och mitt i spinnet kan åtminstone jag få ta del av stunder av Bliss – Nåd – då allt står stilla o bara ÄR – tillsamans med katten — och ett helt annat spinn.

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

