November 15 – tejpa fast hissen

Insåg i natt att även alla planeter och kosmos ”bara” är Energier som jag och alla tillsammans skapar upplevelsen av. Vi har helt enkelt bestämt oss tillsammans att ”där är Solen och där är Månen” osv – o så ser vi dom. Rena tankeskapelser. Egentligen är det bara Energier och ingen solid eller fast materia såsom vi inbillar oss. Men vi tänker dom förstås TILLSAMMANS med Skaparen av ALLTET.

Och nu är mörkret och hjärntvätten helt uppe vid ytan och dansar sin förhoppningsvis någotsånär sista dans.  Hjärntvätten liknar något som den ”elaka” Morgana manipulerar med – hon  som fördärvar en massa i serien Merlin. Hon som i besvikelse och brist på kärlek vill ha makten över konungariket Camelot där kung Arthur regerar. Hon trollar och använder sin destruktiva kraft till att till o från fullständigt förvrida även de ”godas” tankar, så allt förnuft och godhet försvinner.

För nog är det förvridna tankegångar  helt bortom förnuft som är inplanterat i stora delar av befolkningen. Bortom all förmåga att Se Helheten.

Lite reflexioner – ljus o mörker som dansar – hur det inre blir det yttre o tvärtom  allt är ETT – Energier.

Fick igår natt ut o tejpa fast hissen – som stod och bankade rejält. Visst har man superkrafter…  men utan större ansträngning tejpade jag fast hissknappen. Och sen drömde jag att minst 6 starka rejäla män tog sig an hissen – så jag kände att jag fick kosmisk hjälp – framförallt med min inre hiss – mellan dimensionerna. Det pågår ett fantastiskt stort arbete för att omvandla den Gamla världen till den Nya. Inom människors inre håller alla grovarbetare, byggare,  brobyggare, hantverkare på – + alla tandläkare, helare o en massa andra.

Undrar vad jag mera kan använda min superkraft till ….

Lite mjukt …

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

