November 24 – det inre Barnet önskade sig ett julhus

Åter en dag då just ingenting ”blev gjort” – men det stämmer väl ganska bra med energierna just nu, då ingenting med intentioner från det gamla paradigmet skall ha nån framgång. Det har ju varit mörkt hela dagen dessutom. Nog är det lite konstigt att dagar kan gå så fort utan att man ”gör nåt”. Fast några meningslösa försök att ”göra nåt” tar ju sin tid.

Mitt eget lilla husbygge – som inte är ”perfekt” -men mitt. Det kostade mig ett par brännblåsor (av murbruket – det smälta sockret) – men jag ångrar mig inte! Fast till nästa år måste jag investera i en kristyrspruta – fick låta snön falla ymnigt, för att dölja en del byggfel. (Glömde t ex att göra öppningar i huset och fick skära till dom efteråt – men vad katten) – Barnet inom önskade sig  ett julhus i år.

Såna här spegelbilder gör mig alltid förundrad som ett barn – de är magiska …

Och det här ser jag som symbolen på min inre krona – den som fick sina kompletterande juveler genom nedladdningen av energier den 22 – den sista 11:11-porten. Underbara energier när man tar emot dom, men sen återstår integreringen av dom – ner genom alla tvivlande inre röster…. men det kan enbart bli bättre!

Och ingen dag utan katter …

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

