December 10 – en enorm skillnad

Just nu tycker jag att tillvaron känns som uppladdningen inför en nysning… tjo! –  säger det kanske snart – och sen får man väl snyta sig och se vad det blev av det – 12.12.12 och 21 dec 2012 … men mycket sägs nu hända år 2013 och åren framåt, så … Men det mesta sker ju inom oss, så jag ser mest fram emot mera välsignade stunder och glädje över att bara finnas till… Sen får det yttre falla på plats undan för undan.

Om jag tänker efter, så har jag faktiskt åstadkommit mycket även i det yttre – jag inser att efter den renande och transformerande djupdykningen i mitt inre som pågått i 25 år nu – från den djupaste botten (då självklart också det yttre också har stramats åt) – så har jag undan för undan lyft upp både mitt inre och mitt yttre. Och allt utgår nu från mitt hjärtas önskningar och inte från mitt ego eller för någon slags prestation eller tvång. Det är en enorm skillnad. Visst hade jag det ganska bra materiellt innan denna uppvaknandeperiod – men den var helt framkommen ur mig som slav – ofri på de flesta vis.

CIMG9100

CIMG9113

Mitt hem består av många små parallella världar – liksom mitt inre som har tillgång till oändliga parallella världar. Och de förändras hela tiden jämsides med mig.

CIMG9116

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

