December 18 – i väntande snö

I vibrerande väntan – på den gamla Världens upphörande – med energier som gör allt för att påskynda livet inom och utom. Död av allt gammalt – ständig Närvaro – stillhet – det enkla – basen i tillvaron – där finns Livet. Bara därifrån kan det fortsatta Livet utgå.

Som skämtet går på Facebook – ”Och världen som tar slut den 21 dec – och jag som inte vet vad jag skall ha på mig ens …”

CIMG9199CIMG9188

Det renande vita täcket och ljuset över inre och yttre …
Är nöjd över att äntligen investerat i ett par snöskyfflar .

CIMG9172Missan tar det lugnt – emellanåt – annars har hon så enormt mycket spring i benen så det är ofta mattrally och ut och in genom fönstret.

CIMG9178

CIMG9182

I värmen och  tryggheten vid elden  och Ljuset …

CIMG9166En fin vinterkatt – dock inte min …

vinterkatt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

