Januari 5 – in i själva Essensen

Att vi nu lever i  de första skälvande dagarna i Vattumannens Tidsålder – the Age of Aquarius, kanske är lite svårt att se en sådan här gråmulen dag. Men ”skam den som ger sig”… Gå inåt – gå inåt – lyssna inåt – är vad som skall ta oss igenom de ev tvivlen – så vi kan hitta hjärtat inom oss. In till själva essansen av oss.

Min lilla gran – så grön o fin – som nu börjar skjuta lite skott. Om hon vill så skall jag plantera ut henne senare på min lilla uteplats.

CIMG9317Min lilla Ängel som här får möjlighet att ladda ner lite Solljus – även om det ”bara” är reflexer ifrån grannens fönster mitt emot . All Sol är välkommen.

CIMG9315Och i väntan på utelivet så – Liljor är lika älskade inne som ute – året runt.

CIMG9319CIMG9319 (2)CIMG9324Och den här lilla vackra – ville va med idag – och reflektera  lite Solljus

oh söt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

