Januari 17 – svarta varelser

Natten förde med sig en ganska stark upplevelse – helt plötsligt – utan någon märkbar intoning – tre svarta andevarelser – demoner – hoppade ut ur grannens sovrumsfönster! Synligt i mitt undermedvetna förstås. Under många år har jag delat min sovrumsvägg med olika grannar som fört mycket oväsen och som alltid gjort mig rädd så fort något börjar sätta igång därinne. Har då under en period bl a flyttat min säng till vardagsrummet i stället…

Jag förstår nu att det inte varit så konstigt att jag ofta kännt en – i mitt eget tycke irrationell panik för vad som skall komma där inifrån och genom sovrumsväggen. Det har alltså varit en samling av mycket mörk energi i väggarna där – och som nu har lämnat både mig och nuvarande grannen. Väldigt otäckt när de så plötsligt hoppade ut – men med hjälp av den Violetta Flamman kunde jag snart lösa upp den känslan.

Det rensas och renas – ner i alla bottnar.

Mitt julhus har fått lite extra belysning – innan jag skall dematerialisera skapelsen – en lite extra uppmärksamhet innan …

Image

CIMG9359

CIMG9361

CIMG9357En söt vildkatt

loOch den här filuren älskar jag om o om igen …

liten filurOch sen en riktig söting

så söt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

