Januari 18 – mer och mer Liv

Lite kallvackra bilder – för kallt blev det – helt plötsligt. Och chemtrailsplanen har inte gett upp ännu …  men Gud rår

CIMG9370 (2)Så fort det snöar så blir fåglarna extra omtänksamma mot sig själva och vill bara äta o äta. Det går åt massor med limptärningar m olja -skalade solrosfrön – jordnötter o hampfrön. Kan bara undra hur de stackars kajorna t ex överlever vintrarna, för inte många som matar dom stora flockarna. Därför tror jag att allt är ett samspel människa – fågel – så länge man vill vara nära fåglar och tror att de svälter ihjäl, så kommer de fram till mig o alla andra fågelvänner. Men en stor del av fåglarna håller sig ju undan o lever säkert på ren Skapelseenergi – dvs är omhändertagna ändå.

Jag vill inte vara utan fåglar under vintern – så då får det bli så

CIMG9372Och Solen är så sällsynt numera – men otroligt kristallint ljusstark när den visar sig – och nog är det väl en Orb där igen …

CIMG9373

CIMG9367 (2)

CIMG9394

Och en daglig dos extra Livselixir –  smoothie ger jag mig – apelsin – banan – äpple och finklippt vetegräs – lite vatten

CIMG9395Och en dos katt måste jag ha – här är en liten som njuter 🙂

se upp

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

