Januari 21 – ”all skit skall bort”

Div. motstånd igen – pyspunka på bildäcket – men med mantrat ALL IS WELL – så var det ju inga problem bara jag kom till verkstan. Quick fix o lite pengar så var det bekymret borta. Alla rädslor för att ”misslyckas” och”bli av med pengar” –  att inte få leva som jag önskar – måste komma till ytan – och sen försvinner rädslorna undan för undan. Min Ande har full koll o styr mot mitt absolut bästa. Motstånden framkallar djupa reningar inom – av ursprungsaspekter av mig som aldrig helt blivit lyssnade på. Arga o lessna delar. Allt skall bli till kärlek o frihet o lätthet o omtanke o glädje.

Missan njuter av vackert väder …

CIMG9411Och då kommer denna grannvän och tittar in (upp). Denna stora söta ”båns” som är rent kaotiskt spräcklig o go. Jag vet inte om ”båns” är gotländska eller allmänsvenska … Visst ser han go ut …

CIMG9412Och inte visste jag att Missan o han var vänner – hon är ju annars ganska skygg o går sin väg. Men de noshälsar o tar det lugnt o spanar på nåt för katter intressant … ?

CIMG9414Nästan som blåsippor

CIMG9397

CIMG9401Och som sagt

ALL IS WELL – precis så som det skall vara – just nu

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

