Januari 24 – när Ormen biter sig i svansen

Inte mycket synlig happenings precis – men i det inre pågår massor. Igår natt var det dags för mig och min inre familj att äta upp våra egna svansar – dvs att alla inre aspekter fick känna av när den sista djuriska delen agerade. Det var ju bara att acceptera – inre bilden var en ganska äcklig grå kräftstjärt – men det skulle väl vara sista biten av det djuriska inom antar jag. Att cirkeln var sluten. Ormen som biter sig i svansen. Att man alltid till slut får känna på det som man själv sänder ut – och när alla inre delar är samstämmiga och förstår det hela, då är det bara att acceptera. Ingen reaktion behövs.

ljuskropp 9Och  den senaste natten blev jag alldeles elektrifierad – såsom man ser i Avatarfilmer, där avataren tar emot kraften av den de besegrat. Och två av aspekterna (nedstigna själarna) har lämnat/transformerats under januari meddelar mitt Högre Jag. Så nog pågår det saker alltid.

Se fortsättning i min andra blogg – Gunillasolara’s Blog – länk till höger

CIMG9420Innedag – bara enkel vacker vardag

CIMG9429

CIMG9435

CIMG9427Och Missar förstås

misse3

Mjau 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

