Mars 24 – snällt och vänligt

Oj vilka fina energier som kom ner vid vårdagjämningen – nu skall de bara integreras också, så att alla tvivlande och ev rädda delar också kan suga åt sig av den kärleksfulla energin. Det var en Venus-Port som öppnades – där all energi består av kärleksfull vänlighet, lätthet och livets sötma. Bara att tanka in för alla som är öppna. Och vi kan alltid ha någon från Venus med oss i varje stund – som en vän och kamrat – om vi kallar på dom – och som ger sig till känna mestadels genom att vi känner den mjuka känslan – och energin är guldglittrande.

Väldiga utrensningar pågår hos mig om nätterna -men jag släpper taget om allt väldigt fort – våldsamma tokiga saker liksom bara sveper igenom. Bl a djurens lidande – allt blir snabbt neutralt. Lidande-energierna försvinner undan för undan. Gör ingen som helst nytta i Den Nya världen. Tänk att få börja leva så som åtminstone jag, alltid innerst inne drömt om. Där allt är snällt och vänligt. Jag har i hela det här livet inte förstått mig på världen – aldrig förstått varför man inte varit snälla mot varandra. Då jag haft minnenas tråd om det kärleksfulla ursprunget – och kontrasten mellan ursprunget och denna ytterlighet har varit väldigt svår – obegriplig.

Sockerärtsskotten är så söta – hoppas det inte blir ett så totalt prövandeår så att sommaren inte kommer fram … Men solen innanför fönstren värmer ovanligt varmt tycker jag. Vi har absolut fått en ny sorts Sol. I väntan på grönskan ute får man sätta lite påskfjädrar i trädet – alltid lyfter det känslan lite när man tittar ut.

CIMG9633Och man får våra inne …

CIMG9642 (2)

CIMG9639CIMG9636.

CIMG9642 (4)Heja Livet – vi börjar om på nytt …

gladVår vackra Värld

rådjurMisse miss och kel och nära

kel

Och lite nyfiken – alert …

liten (2)🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

