April 10 – Om att surrender

Efter att ha dykt ner i en stor trötthet och delvis hopplöshet ett tag,  över att se gammelvärldens tokerier (bl a ökad pensionsålder och nej till krav från pensionärer, Nordkorea som vill starta krig, varenda politiker som är helt bortkopplade från att skapa en bättre Värld,  lögner och antisemitism mm mm) och dessutom lyssna på försvarare av en gammal destruktiv Värld som helt struntar i miljön t ex –   så fick jag se den här videon – som förmedlar såå mycken kärlek, sanning och frid. Så surrender är igen den ledande vägen. Det är ju så väl ordnat att när någon dyker ner, så finns det andra som just då kan visa vägen uppåt-framåt. Jag vet ju allt det där, men ibland tar det gamla över och gör mig alldeles uttröttad. Energierna dansar – mörker o ljus – och alla färger – i en helig dans – ja det såg jag ju redan för 20 år sedan -från ovan …

Och stor tacksamhet för alla katt-Änglar som vandrar med oss – Missan pausar och njuter i Solen

CIMG9746

Och Mimmi ligger här – när hon inte slumrar tillsammans med mig i soffan. I eftermiddagsslummern sittande i soffan – mottar jag alltid mycken vägledning o healing.

CIMG9742

CIMG9740 (2)

Det där med vår – ja det känns lite fejk ännu – när jag får lyfta in o ut blommorna varje dag ..

CIMG9733Men inne är det vår – innan Solen går om hörnet

CIMG9729Älskade katter …. hej

hejEn nöjd Solkatt 🙂

nöjd solkatt

🙂 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

