Maj 9 – det hela är på riktigt

Oj plötsligt vart det sommar – trots att chemtrailspiloterna flög som katten igår (o lite idag) och gjorde allt för att gömma Solen, så har det varit en underbar dag idag.CIMG9846CIMG9845

Tänk att man kan sitta ute o äta kvällsmat redan i maj … och dofterna ute av bl a hyacinterna som puffar ut små doser och påskliljedofter o pensédofter och någon slags träd eller buske som sänder ut en svag söt doft …  Och här inne doftar doftrankan helt underbart …

Och många sorters fjärilar … klart man undrar hur länge sådant snällt väder skall hålla … Man kan ju hoppas att den här Energiportalen – med solförmörkelsen o nymånen också fört med sig Gudomligt väder. För Gudomliga energier strömmar det kännbart ner …

Det känns nu ännu djupare att det hela är på riktigt – det goda som jag och de flesta innerst inne drömt om, bara växer o växer fram (parallellt med en massa lort som ännu skall upp och rensas bort). Så underbart – att till slut inse att allt det som jag  – längst in i mitt inre alltid kännt – var det som var Sanningen. Att det inte var mig det var fel på, som alltid trott på att livet skall vara snällt – att människor skall vara snälla mot varandra (men fått erfara det totalt motsatta).    Att jag hade rätt – fullständigt rätt!

Dom här små blå börjar lysa

CIMG9862En liten hyacint gömmer sig …

CIMG9854

CIMG9833

Årets första kirskålssmoothie – med äpple o druvor. Inte så välsmakande, men full med Liv (hade nog i för mycket av det gröna och med ananas brukar va godare).

CIMG9843

CIMG9859En katt vet hur man njuter … stora vägvisare …

njutVerkar nog som att matte satte mig här … men full av Kärlek är jag …

sötingGäsp …

gäsp 2

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

