Maj 25 – folket ser och vet nu mer än makten

En dag med höga energier inkommande och omtumlande – ett högt tryck på allt och alla. Både grannen o jag hade huvudvärk och ett barnbarn till grannen bara skrek o skrek i nån sorts förtvivlan. Barnen känner ju allt som ligger i luften o allt som vuxna försöker dölja. Men otroligt vackert i Naturen – såå grönt och lummigt. Men som bilförare skulle jag i stället vilja vara passagerare så jag kunde njuta av allt det vackra utmed vägen. Bilförare går miste om mycket sånt. Men så många som ändock måste jäkta fort igenom denna sköna grönska – även när det är helg… Men jag är ju glad att jag ännu har en bil … trots allt bileldande i morse, även på våran ort. Orkar inte tänka på att gå brandvakt … Kan inte känna något behov av att skapa något sådant –  jag litar på min Ande …. det som sker det sker … har ingen energi för rädsla …

Nu måste väl alla inse att hela vår Värld är i stark förändring – med galaktisk jetfart trycks nu allt nergrävt mörker o förkrymt liv – upp och yr ”i luften” – det mesta blir synligt direkt – inte efter nån månad eller år, utan nästan ”i samma andetag”. Nätfolket är vaket o ser allt. Att folket nu blivit lika viktigt som de styrande! Folket VET nu MER än de styrande och går inte att lura längre. Människor har hittat sin egen auktoritet.

CIMG9976 (2)

CIMG9977CIMG9969 (2)

Njuter av maskrosorna – åtminstone över helgen får de vara i fred. Så fint de samverkar med Smörbollar o Tulpaner. Som en blommande sommaräng som en Facebookvän tyckte. Blommor är blommor … och Maskrosor ÄR sommar.

Tulpaner och Trollius CIMG9973

CIMG9970

CIMG9975Ögon att vila i …

lugnTar det lugnt och bara ÄR

trött (2)Gosisar

gos 1🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

