Juli 1 – när Anden släcker ner mig

En riktigt somrig dag, har det känts som. Mycket bättre än igår på min födelsedag – men så har det alltid vart just den dagen – då planeterna stod/står liksom i kors och i motsättningar till varandra den dag jag föddes. Men allt transformeras nu snabbt dag för dag – så gammal karma skall väl strax vara upplöst. Starka energinedladdningar och förbränningar av gammalt fordrar mycket sömn. Både dagtid kvällstid och natt – när Anden helt enkelt nästan släcker ner mig.

Såå vackert just nu i min lilla täppa. Och ett trevligt tecken på förändring är att barnen runt om nu ofta går omkring och sjunger! Helt fantastiskt!

Och en omgång Nässelsoppa igen – med sandwichsnittar från igår – festmåltid.

Tänk vad Kirskålen är vacker och användbar …

CIMG9866Dom här Dahliorna är helt magnifika – mina ”Lotusblommor”

Dahlia  CIMG9851Jag älskar spelet – harmonin mellan ljus och skugga

CIMG9835CIMG9846 (2)

CIMG9881Just nu är det vackert i vartenda litet buskhörn …

CIMG9874

CIMG9884Idag var hon snabb, så jag hann knappt fota henne – här mellan hyreshusen

CIMG9882

CIMG9888En underbar liten mamma

mamma (6)🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

