Juli 6 – ett positivare tankesnurr

Efter en massa strul med kapad e-post som sänt ut en massa virus – om att vinna en iphone eller nåt – eller vad det var från mitt konto och alla turer genom Microsofthjälpens alla datorvindlingar, (väldigt rörigt och inte perfekt uttänkt) så lyckades jag efter 2 dar logga in igen. Med koder och automatiska samtal och herre jestanes – men jag klarade det – vad bra jag är! Bara hoppas att det inte dyker upp  något igen. 

För övrigt så kan man bara åse den totala splittringen och förvirringen bland politikerna. De skäller på varann och ingen vill ta ansvar för landet – och alla är livrädda för SD – de enda som ärligt står upp för landet och talar utifrån sig själva – äkta – till skillnad från de andra som bara rapar upp det gamla inlärda spelet. Det som det förväntas av dom – som dom lärt sig att man skall och får säga. Suck och suck igen …

Jag får verkligen ta till alla knep för att inte låta grannar och omvärld stjäla mitt fokus. Ett nytt från Abraham – att alltid säga till sig själv ”Hur kan det bli bättre än så här!” så fort något jobbigt dyker upp – men också när något bra händer. (I stället för att fastna i det som just nu pågår). Och också tänka att det säkert snart blir bättre. Det verkar fungera. Man startar liksom ett annat och positivare tankesnurr. Och tankarna skapar ju allt. Men det hjälper också att ta tag i saker och använda sin egen auktoritet – och att det viktigaste är att jag är sann mot mig själv – oberoende av hur andra svarar på det.

Lite klätterrosbilder – Flammentanz – så vackra – men utan någon speciell doft- bara supersvagt – blomma.

CIMG0027Flammentanz CIMG0017CIMG0007Den kära enkla sommarblomman

CIMG9966CIMG9960

Den första tomaten – modell biff

lavendel och Prins Gustavs ögaCIMG9991

.

.

.

.

.

.

Och en sprakande mättad Zinnia – de lyser verkligen och står länge

zinniaJag älskar dig min kära

kram (5)Man kan bli trött – så trött ibland …..

natti (2)😉 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

