Juli 18 – jag har tagit kontrollen

Medan månadens frukostbröd jäser delar jag lite bilder igen. Blommorna och bilderna överflödar verkligen nu. Medan chemtrailsskyarna är alldeles rosa – vackert …  När det gäller dom, så är det för mig som sett och erkänt dom, inget som numera får något speciellt fokus. Sett från högre instans är de bara till för att väcka div. rädslor – även om de är fullt verkliga. Samtidigt börjar det dyka upp videos där en massa Orber snabbt löser upp dom. Allt är omhändertaget.

Det mesta i omvärlden kan jag nu bara se helt neutralt på – inget berör speciellt längre. Så är det när man allt mer övergår till den 5:e dimensionen och vet att allt bara är ett Spel som man inte deltar i längre. Och det som verkade hänga med allra sist – det allra närmaste – som för mig är mina grannar som inkräktat varje dag i mitt eget liv – dom verkar jag nu kunna släppa taget om. En stor seger för mig – hoppas det håller i sig. Det enda jag ännu gör är att spraya doftspray så fort röklukt tränger in till mig. Jag har blivit superflexibel – och kan återkalla uppmärksamheten till mig själv, så fort någon försöker stjäla den. Med musik, spray eller gå någon annanstans. Jag litar nu på att följa flödet – att det är min Ande bakom allt och att det bara är mitt gamla ego som har bestämda mål och vanor som jag inte vill ha rubbade.

Att allt som händer med och runt mig – som jag berörs av – är min Andes välvilja som vill uppmärksamma mig på något. Inget är fel och inget jag gör är fel.

Riddarsporre

CIMG0294Min rosenhörna

CIMG0251En del av det jag ser från min frukoststol – som sen blir skuggsida

CIMG0253Och visst är skuggspelet minst lika vackert som blommorna …

Astilbe

Jag har så många katter runt mig nu – bara 2 är mina – men äntligen börjar det synas att de fria energierna tar över. Från att ha varit ett område överfullt av hundar – de förslavade energierna. Och faktiskt – grannarna skrattar alltmera högljutt … och det är väl ett gott tecken – i stället för skrik och bråk. Även om det är lite störande.

En krabat som har full kontroll över både mus och matte – en mjuk katt är oftast oemotståndlig – Jag vill ha din uppmärksamhet!

I have the control

Lilla mamma vill ha sin unge i fred – puss på dig mamma

två (3)Mjau 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

