Juli 20 – indianen och vargen i mig ylar åt Skapelsens mäktighet

Känner att det nu är tid för mera uppvaknande av mina indianska krigar- och visdomsenergier och integrering av mina peruanska och inka-mm-energier. Kopplingen till AN – och Shamballa – det Högre utvecklade Riket. Kraft visdom och full kontakt med naturen djuren och elementen. Själva min kropp måste ljuda av dessa integrerade Moder/Fader-energier. Känns som om Vargen i mig vill ut och yla – i Kärlek och Kraft till Skapelsen. Inga undanglidande rädda känslor tar sig fram. – HA!

Samtidigt som jag kan dyka ner i  gammal gotländsk historia – på Facebook, som jag impregnerades med i barndomen – då min lärarinna var totalt inne i gammal gotländsk historia och vars far ägde det gamla Bunge-museet. Men det var för mig helt ointressant då – och det enda jag kan fascineras av i nutid är dessa tiders heminredning.

Men massor av riken och nivåer i mänsklighetens historia och utveckling integreras nu.

Paradisblomster

CIMG0263

CIMG0310

CIMG0296

CIMG0330

Och så lite HAARP-ade chemtrails från igår – de jobbade fram ett intensivt kaos i vädersystemet.
Jag menar – det finns komspirationsteorier – och det finns fakta.

chemtrail - HAARP Åkersberga juli 19  2013 CIMG0333

chemtrail - HAARP CIMG0334

Här har vi HAARP- anläggningen i södra Sverige – Världens största till ytan med alla sina tusentals antenner runt om – och varför undrar inte folk hur denna strålning påverkar människorna i södra Sverige – både fysiskt och mentalt – förutom hela vädermanipuleringen…!

— Ja en liten neddykning igen för upplysningens skull…
Och idag flyger de igen som getingar men lägger sprayandet längre bort – fast det förs hit ändå.

LOIS - HAARP

En annan som också står för sig själv

CIMG0343 (2)Kärlek

vargparOch katter har plats i alla riken

så sötaHA – Mjau – 😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

