Juli 24 – vårt Mästerskap fordras

Det ÄR sammanpressat nu – allt som tänkas kan är uppe vid ytan och det kollektiva medvetandet – luften är maxad av allt från den gamla Världen – tillsammans med en massa nya energier och nya tankar och känslor. Mixat i  både sorg och besvikelser över det som aldrig blev och som vi måste släpppa taget om — och allt mer hoppfullhet och känslan av att något nytt är på väg och allt mer gemenskap med mänskor som vill mänsklighetens väl

Allt sammanpressas såsom  frukt eller kärnor som pressas på den finaste juicen eller oljan – eller kol som pressas till diamant.

Samtidigt finns det också ett allt större överflöd på livets godsaker – ett överflöd av bär, frukter, grönsaker, juicer och allehanda hälsosamma njutningsmedel. Det mesta av sådant är tillgängligt nu för alla som lämnat det djupaste fattigdomstänkandet. T o m vädret är överflödande vänligt – blandat på ett kärleksfullt sätt.

Och det känns rikt att alltid ha egen sallad att hämta in – och tomaterna börjar komma … tänk då vad enkelt, billigt och kärleksfullt skapande det skall bli när jag skapar min riktiga egna trädgård … jag har ännu mycket kvar på Jorden att skapa …

I denna sammanpressade mix av intryck är det meningen att man skall kunna fokusera på sig själv. Det fordrar stor skicklighet och Mästerskap – men det går och jag blir allt skickligare och liksom glider eller flyter genom dagarna.

Min mixade – ännu överflödande trädgård – i juli är det som mest

CIMG0376 (2)Min flyttbara del av lägenhetsträdgården  … ljuset silar alltid så vackert genom buskar träd och blommor

CIMG0355

CIMG0347Delar min senaste video

Och katter förstås …

de tvåEn liten söt i tv-ljus – dock inte mitt, då jag inte har nån slavprogramsapparat

så söt (3)😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

