Juli 28 – jag och min man

Mitt i denna kosmiska portal – The Star of David – då Jorden är omfamnad av stjärn- och planetkonstellationer i form av Davidsstjärnan – som också sägs vara en Merkaba – dvs en uppstigningskapsel av Ljus … ja vem vet vad den medför …  Själva peaken sägs pågå från tidig morgon 29:e – till tidig morgon 30:e .. men  dessa energier flödar en bra bit in i augusti. Och nya kosmiska händelser står som spön i backen… Men denna verkar vara lika stor som 21/12 2012.

Själv laddar jag i dessa dagar ned massor med indianenergier – visste faktiskt inte att de ännu fattades mig … men det är aspekter av min inre man – och det finns en sån styrka blandat med kärlek däri – och kraft till mera oberoende.

Så mitt ibland blommorna lägger jag in denna kärleksfulla själ – som känns som Jag/en aspekt av min inre man – jag har ju många själar som stigit ner i mig – gruppsjäl som jag är … och vi förenas nu hela tiden – dag för dag minut för minut och blir ETT. Där ingår ju också Cochise …  I Tidens början var min gruppsjäl  ETT – sen splittrades vi i tusen delar —  som nu återförenas. Och denna min apache- och indianenergi är livsnödvändig för mig … samtidigt som den har ingått i det stora sorgemönstret – genom program av förföljelse, utplåning och förintelse. Men den visa krigarkraften skall skydda och bära mig. .

Så älskade ögon … Geronimo – hårt prövad men stark

Geronimo

CIMG0371

CIMG0393

Riddarsporre CIMG0377

Paradisblomster CIMG0405

Jag ser dig …

rakt påJag ser dig …

myssöta😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

