Augusti 25 – eget bord och stol

Idag har det känts som att Mänskligheten vet om sin seger över det gamla systemet – så många grupper överallt i Världen som dels demonstrerar mot Chemtrails och Geoengeneering och andra mediterar för Freden på Jorden. Det känns som att vi alla rest oss upp och tagit kommandot på ena eller andra viset. För mig – och för många andra – innebär det också att både expandera utåt och samtidigt inåt – att ha djup kontakt med sitt innersta själv – sitt Inre Barn. Den kärleksfulla Portalen – Twin Star of David – planetkonstellationen som råder just idag – sänder ner massor med kärleksfullt Ljus, som jag och andra förankrar. Och fokuset inåt är jätteviktigt – själv har jag kontakt med lilla Gunilla – här en bild från mitt födelsedagskalas i juni – med grannbarnen som gäster. Att få ha ett eget bord och en egen stol utanför lekstugan – snickrat av morfar – tyckte jag var väldigt fint. I lekstugan – min eller inne hos grannbarnens – kokades det alltid mat på div växter och annat och kokades kaffe på ”kaffebönorna” som växte hej vilt i naturen. Kallar den växten fortfarande för Kaffebönor – vet inget annat namn. Den lite äldre ””vuxne” killkompisen är numera professor i histora – tror jag … Alla är vi barn i början … Men jag var också ”vuxen” som barn. Så söta vi är tycker jag …

CIMG9875

CIMG9820

CIMG9864 (2)

CIMG9866Lite lek med energierna … Ibland blir det lättare att inse att allt är energier som dansar – på olika frekvenser och med olika sammansättningar …

CIMG9842 (2)Mimmi och Jag

CIMG9861Jag äälskar Solen …

mot solen🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

