Augusti 28 – Solen stiger ner till Jorden

Magin har kommit in i min Värld – eller jag har öppnat upp mig för att se – underbara tecken på … ja ett expanderande medvetande och öppning för Naturens – Elementens själ. En allt större gemenskap även med allt ännu osynligt.

Ringblommans kraftfält – aura såg jag redan genom kameran och jag drogs förstås till dom för jag tyckte de lyste extra vackert – då. Olika skönheter ropar ibland extra med sin skönhet, när de vill bli fotograferade.

Och så måste det ju förhålla sig nu – – då också andra källor rapporterat att vi nu har mer eller mindre samma frekvens som Solen – åtminstone vi som har omvandlat det mesta 3-dimensionella. Solen är lika mycket nere på Jorden nu som uppe på himlen. Vi har alltså själva Skaparkraften nästan? fullständigt med oss. Därför är vad vi lägger vårt fokus på – förstås väldigt viktigt..

Och Solen och alla Universa transformeras samtidigt med oss – stort och mäktigt är det… Och det sägs att Solen har sin tvilling – och några har tydligen sett den … det är bara att öppna upp sig för precis ALLT. Alla små begränsningar som vi burats in i är upplösta och existensen och Livet är totalt öppet. Så otroligt fjuttigt vi har levt förut – vilka stela tankeboxar…

Nästa ögonblicks medvetande kan se helt annorlunda ut än det som är just Nu. Vi leds att släppa taget om varje ögonblicks upplevelse – för att vara öppna för nya ögonblick av kanske en helt annan upplevelse. Det vi tänkte för en minut sen – var då det. Inte fastna i tankespår – varje ögonblick för med sig nya tankar och nya upplevelser av livet. Släppa taget – let go … vara öppen … ja vi lär oss nog detta också. Allt går så fort nu.

CIMG9912Och Hon lyser – verkliga miniSolar – Solkraften är nedladdad

CIMG9917Helt underbart lysande Solar – fulla med nedladdat Solljus

CIMG9915Och denna Magi kom till mig i förrgår – visserligen vattnade jag, men jag har aldrig förut fått någon egen Regnbåge …

CIMG9885CIMG9895

Och visst är ljus- och skuggspelet rent magiskt vackert … som en ädelsten …

CIMG9932 (2)

Och här bilder från förra hösten – Underbara Orber – Energivarelse som var med på fototurerna.

CIMG8503 (2)

CIMG8657

En liten som njuter av livet

hahaNära

3🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

