September 15 – goodbye och ringblommor katter och ljusväsen

Det mesta händer nu inom och många går igenom olika psykiska dödstransitions. En del lämnar kroppen – andra ”bara” tar adjö av den Gamla Världen genom sorgliga avsked.

Min nattliga inre upplevelse var en natt att minst halva jordklotet var översvämmat och hela min familj måste blivit kvar i vattenmassorna – känner den stora sorgen … det finns inte en människa någonstans – jag går förbi tomma vackra hus (som jag förut helst skulle vilja bott i) men som nu mist all sin mening – jag lyfts plötslig av en helikopter upp genom smutsig grå luft – ber om nåd att inte dras in i helikopterpropellern och dras upp till något jag inte vill – Jag sätts ner på marken och ser vita bussar med en enda sjuksköterska synlig. Sen är jag inne i en buss helt ensam – skyltar i bussen verkar vara på finska och andra främmande språk – men jag ser ordet JERUSALEM – känner att hur skall någon öht förstå mig och lyssna på vad just jag vill -och jag kan bara överlämna mig åt det hela …

Mina älskade Ringblommor – dom har gett mig sån glädje denna sommar. När jag halvslumrade i soffan – såg jag hur flera av dom lyste som sprakande Solar – fulla med solenergi. Dom formligen sände ut Solenergi.

CIMG0129CIMG0233.

CIMG0116Och tomater har jag varje dag 🙂

CIMG0137Jag har så mycket bilder nu, så —
Men katter kan man inte vara utan – en enda dag – mysiga söta självständiga keliga mjuka vackra egensinniga 🙂

sitta fint.

liten

mot solen

Här är min senaste video – från den vackra oasen med sin magiska natur och från ett annat vackert ställe. Och Orber Ljusväsen och Ljusstrålar var med på mina utflykter 🙂

🙂 😉 🙂
Wordpress har börjat med utpressning och sätter ibland in annonser här – om man inte betalar för att slippa!!!

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

