Oktober 18 – ”här skall du inte komma och komma” …

Jag är så tacksam för mina 2(½) katter. Förut tänkte jag ibland att – det är ju inte människor – men nu inser jag vilka Mästare jag har i mitt hem. Som bara finns här intill mig och som oftast förmedlar direkt Källkontakt. Som jag – när de är stilla och avslappnade och bara spinner –  låter mig koppla in mig på deras Kanal. De är ju närmare Källan än vad vi människor ännu är. Katter bygger nu broar överallt på Planeten – det vimlar av katter som gosar med varandra och gosar med allehanda andra djur och människor. (Dock är mina 2½ inte så samstämmiga med varandra, ännu – vet inte vad det speglar i mig).

Med ½-an menar jag hon som nästan bestämt sig för att bo här – den otroligt keliga ungtjejen. Men det gillar inte de två andra. Mimmi är helt inne på att ”här skall du inte komma o komma” – medan Missan ofta släpper taget om lusten att jaga bort… Missan är definitivt den visa mjuka vilda naturnära
Men den här lilla fröken är mycket svår att stå emot …..

CIMG9717

Så roligt att se dom här igen och hungriga verkar dom vara .. .. dom och nötväckan som liksom gungar sig fram  genom luften.

CIMG0468

Lite inre skönhet …

CIMG9707

CIMG9724

CIMG9729.

CIMG9730Och så plötsligt var dom där igen – utanför köksfönstret. Efter att ha tittat efter dom i en månad, gav jag upp – och då var dom där – kom över natten … Fjällig bläcksvamp – jättegod (skall inte ätas tillsammans med alkohol eller äta det som blivit svart eller rosa). Man får väl ta lite ansvar för de som inte fattar … alkohol är skadligt både med och utan bläcksvamp … förhindrar all kontakt med självet och gör en till en fortsatt slav.

CIMG9715Men nu när allting löses upp blir det mindre viktigt om katten är min eller någon annans – har allt svårare att sätta såna gränser – jag överlämnar mig åt den Stora allmänna Kraften och Det Stora Medvetandet att bestämma hur det skall bli …

Några flera Mästare – i söthet 🙂

söting (2)

sötingar

Inte är det konstigt att de varit och är Gudinnor… deras Tid har kommit tillbaka – för att hjälpa oss.

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

