Oktober 29 – dags för vår nya historia

Vi skapade ingen storm här runt Stockholm – men det stormade ganska bra inom i stället på natten. Tydligen behövdes ingen sådan yttre uppväckarkraft just här. Vi har väl nog med allt som vänds upp o ner och ut och in i alla fall. Här blir det omöjligt att förbli sovande i medvetandet.

Ja det är inte alltid man bara kan vara positiv … ev prövningar finns oftast väldigt nära nu …
Men – vi skall ju inte fokusera på ”det som är” utan på det vi vill ha och skapa – bara släppa taget om allt tokigt,  för vi kan inte direkt göra nåt åt det iaf och då slösar vi ju bara vår dyra energi på något meningslöst – håller oss kvar i känslan ”att allt är för jä-t nu” och då kan vi ju aldrig skapa nåt finare. Man blir väldigt olycklig av att gå och tänka på allt som ännu är ”fel”. Och inte hjälper det någon! Det fina måste först skapas i våra tankar. Det är dom fina tankarna som skall hålla oss uppe och skapa det fina. (Jag pratar också till mig själv här.)

Och som Abraham-Hicks säger – ”Tala om er nya historia – hur ni vill ha era nya liv – den gamla har blivit rent tråkig att höra …” — precis så känner jag också – urtråkig. Utnötta energier.

Tänkte att – nu finns det inte mycket att fota – men jag behövde ju bara titta lite närmare – så var ju skönheten där – överallt

Några älskliga såna här håller ännu ut.

CIMG9758Åtminstone jag ser det sköna också i detta – så vackert de formar sig efter varann

CIMG9762

CIMG9757Några av de sista plockbara blommorna och så det älskade lingonriset – det finns en varm känsla i lingonris tycker jag. Det har iaf jag programmerat lingonris med.

CIMG9763Och så den älskade Amaryllisen – nu är Hon här igen

CIMG9770Men vad i hela friden gör hon …

whatKatter vet var man hämtar Kraft och Kärlek

inåt🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

