November 5 – Treblinka-minnen

Oj – det var en riktig reningskväll o natt. Iskyla ända in i märgen och lite yrsel från kväll till morgonljusets ankomst. Täcke och dubbla filtar hjälpte bara lite…. Förutom en massa röra som jag bara seglade igenom, utan att fastna i – så också spår av gammal dödsrädsla – ju mer jag visar Världen av mitt hela Jag – desto mera rädsla triggas. Nu minns jag inte händelserna – men Högre Jaget som meddelade ”Fyrblinka” – alltså Treblinka-minnen som passeras och blir till ”fyra” – och jag kunde bara flyta med i den iskalla känslan – vågorna av iskalla känslor – och ut … Lite yrsel och kyla kvarstår … (Såna minnen -gasning, förföljelse, giljotinhalshuggning mm, kom till ytan redan för 20-25 år sen och då mycket mer dödsframkallande).

Nog var det en kraftfull Portal alltid – det blir alltid mest påtagligt när de nedladdade energierna skall integreras.

Att ge sig in i väl ingrodda begränsande skenhelighetssammanhang är inte direkt lyckliggörande. Man vet aldrig om öppenhet för förändring finns… S k ”godhet” kan döda många själar. S k godhet har haft den mentala makten – har fått döma och separera mänskligheten i de s k kristna länderna. En mycket lömsk diktatur – förklädd i skenhelighet. Och skenheligheten gör i sin tur att man är helt oförmögen att sätta gränser för destruktivitet – i rädslan för att ”inte vara god”!!! Och jag vet aldrig om det är värt arbetet med upplysning förrän jag prövat. Men expansion av medvetandet innebär ju också utmaningar och nya reningar – ännu så länge …

CIMG9820Tidigare på dagen hade Missan och jag sällskap av en liten Regnbågs Spirit

CIMG9807 CIMG9807 (2)Fönsterbild med inkluderande katt-tassar – nu har också den nya gästkatten börjat stå på bakbenen för att påtala ingång – bara Missan är klok o klyftig nog att själv öppna fönstret (utan att stå upp)…

CIMG9827Så röd och fin 🙂

CIMG9822Även mammor behöver kärlek

kissEn söt en igen

söt

Näsdropp – inre tårar – säger min Ande
😛

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

