November 12 – syföreningsmeditation

Denna Portal 11:11 och det sägs bli allt intensivare  13-14:e … oj vilken nattlig rening … Uppbyggnad – accumulering av energier under dagen då det mesta kändes pest och sen under natten – en jättemix av alla aspekter och områden som skulle liksom ta sig igenom. Många rädslor, förrädiska chefer och auktoriteter som har satt radioaktivt ”brännmärke” på mig (som bara syns med visst ljus) – flydde från dom förstås och undkom och mötte en annan Gunilla (fd arbetskamrat) som visade att man kan fortsätta ett njutbart liv iaf. Hon hade 1 kattöra (jag har mina 2). 

Och mormor/jag som sammankallat till öppen meditation/syförening – och jag upptäcker att hela rummet som vi skall samlas i är fullt av sovande vilande katter. Och jag tänker att hur i herrans namn skall det här tas emot – hur skall tanterna förstå alla dessa katter – och min tanke om vad ”folk” nu skall tycka ”att hon är en sån där som samlar på sig katter”-

Och sen skulle vi ha släktkalas i trädgården i mitt hem – med en hopsamling av allehanda liksom hemtillverkade möbler – som inte var direkt stadiga och tårta fanns det men vad skulle vi äta den på – letade o fick fram lite gamla skålar – alltmedan solen försvann igen … men vilket fint porslin och annat som mormor hade – hade inte upptäckt det förut …

Och en massa annat – dvs alla områden i mitt (och mänklighetens) liv skall nu kunna samsas och gå framåt. Genom återstående rädslor och ofullkomligheter framåt uppåt – tillsammans..

Och sen en nästan svimning i duschen – när energierna kom ner för att ta sig igenom mycket djupa känslor av min vandring och mitt arbete för mänskligheten sedan tidens början …

Men Änglarna är med överallt – både de synliga och de osynliga

CIMG9838

CIMG9837CIMG9832Nosa på en ny vän

animal love

Aha – du andas samma luft – hej kompis

friends (2)Mänga såna här självständiga katter var det i rummet där syföreningsmeditationen skulle ske …

nöjd😉 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

