November 22 – Portal till Skönheten o Livet

Nu verkar det hända stora ting med Oss – Jorden och Kosmos! Jag delar en info video härnedan om utifall att någon tittar in och vill delta och meditera lördagen den 23 nov kl 22.11. Massor med mänskor Jorden runt deltar. Men det går ju bra att meditera vid annan tidpunkt också som vanligt – tiden finns ju egentligen inte.

Händer ju samtidigt så mycket både förunderliga och utrensande lite jobbiga grejer inom. Blir liksom kallad att sova extra varje dag – ofta på eftermiddagen – och då sker stora djupa nedladdningar av energier och information. Ofta tas dom/jag ner till ett totalt djup, där allt liksom står stilla – bom ”säger” det bara – och så har jag varit djupt och långt borta från några som helst tankar eller medvetande. Och idag började The Celestial Team prata med mig – får se hur det utvecklas… Mitt Högre Jag har ju pratat med mig i minst 25 år nu…

Och skönheten visar alltid vägen och den finns ju också i det allra mulnaste väder – och när jag sjöng Fjäril vingad syns på Haga – ”minsta kräk i kärr och syra – nyss av Solens värma väckt – till en ny högtidlig yra …” – kände jag den enorma Livsglädje som finns i alla varelser och i Skapelsen – i själva Livet … livsglädjen finns inbyggd i allt. Djuren älskar att bara finnas till!

Och att det tydligen är ”fjärilsenergier” som börjar gälla – visar min inre upplevelse av att upptäcka att jag har superkrafter! Jag kom på att jag faktiskt redan simmat fjärilssim ovanför isen på havet – och att jag nu kunde göra det igen – men tänkte att jag får nog vara lite försiktig och inte bara simma rakt ut i havet … Men det var ju bara att fladdra med armarna/vingarna. Och ta sig fram liksom en fjäril – även om världen ännu är frusen utanför. (Har aldrig kunnat simma vanligt jordiskt fjärilssim …)

CIMG9910CIMG9911Och jag flera brinnande buskar utanför …

CIMG9915

CIMG9920Och ingen dag utan katt … rakt in i Hjärtat

omg.En Stor Portal öppnas

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

