December 10 – med öppet hjärta kan mycket slinka in …

Med öppet hjärta kan nu mycket slinka in – katter som vill byta hem eller en man – antingen en stalker – galning – eller en mycket passionerad soulmate … ja Herre Jesus – jag är inte van vid sånt … vet inte ens om det hjälper att blockera på nätet – han kanske snart står utanför dörren iaf … Ända från UK/US. Hjälp. Jag har fullt upp med mig själv och katter… Han är minst lika envis som grannkatten som nu flyttat in för gott.

Den första snön har nu regnat bort … men det var fint när det varade

CIMG9997Årets lilla julhus – i all enkelhet

CIMG9973

CIMG9975”Fjuttan”  som nu är hemma här hos mig – här tvekar hon i det längsta när hon ser det där vita utanför … hennes första snö antagligen. Och risken är nog stor att Fjuttan får bli hennes namn … inget annat dyker upp som jag tycker passar henne.

CIMG9982Och denna lilla katt som varit hänvisad till att vara ute så mycket – hon väljer nu att vara inne nästan jämt. T o m elementen vill hon ligga. Minst lika frusen som jag.

CIMG0014Fast i går morse hade hon roligt – troligen sin första musfångst – in i sovrummet förstås med levande mus. Men jag börjar ju bli van – stänga sovrumsdörren – hämta ficklampa och trosor i tvättkorgen – sen fick jag snart grepp om den lille stackaren och ut i pyjamasen i snön med den. Stackaren gjorde sin sista svansviftning i snön i den här verkligheten. Skickade med en liten välsignelse … Livet ÄR. Och snabbt var hon hemma igen från äventyret i den här verkligheten. Jag övas nu många gånger att se igenom slöjan mellan liv och död – och bara släppa taget.

Men jag precis som många andra har nu svårt att hitta nån gammal julkänsla – inte så underligt, när alla dessa energier har höjts i frekvens. Helt enkelt en ny okänd plattform. Men i stället med en allt innerligare hjärtekänsla och Närvaro i Kristus-energin som sköljts över Jorden.

CIMG0017🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

