Januari 14 – att göra ingenting – tar tid

Intensiva energier som vanligt. För mig själv – långa stunder av Bliss – tacksamhet och total tillit. Avbrott genom att bilen inte startade – besvikelser och rädslan för nederlag upp till ytan – ladda batteriet -och framgång. Katterna – Missan och Fjuttan har haft full blast på energier och jagat varann och ut och in. Alltmedan Mimmi nu i flera dagar sover nästan hela dygnet i klädkammaren – bortom all rörelse. Var och en tar emot energierna på sitt sätt.

Och samtidigt som jag just ”ingenting gjort” under dagen – så tycker jag mig inte få tid till varken det ena eller andra … Men det går åt mycken tid till att lyssna på underbar Gospel och också titta på alla dessa live-videos och ta del av den gudomliga energin som deras hängivenhet ger ut. Och så måste man dansa lite ibland för det svänger enormt hos vissa.

Och från Högre källor har vi och Jorden nu direktkontakt med galaxens centrum! Det finns inte längre några hinder. Vi har tillgång till all slags manifestations-energi -nu är det ”bara” våra egna ännu ev begränsande tankeprogram som kan hindra oss. Men vi måste ännu lära oss simma i allt detta nya.

Dom här tar det alldeles lugnt

CIMG0171

CIMG0226Och Julstjärnan som blev perfekta snittblommor – bara man kapade av varje gren för sig – håller sig ännu 🙂

CIMG0220Blommor blommor … och tomteparet fick en ny chans – flyttade till fåtöljen – där har dom sällskap av Fjuttan som ibland ”leker” med dom.

CIMG0232Fjuttan – som inte så gärna vill bli klappad, men vill vara intill o med överallt. Och som vana har hon att alltid slänga sig mitt framför mina fötter och rulla runt. Jag måste numera alltid titta var jag sätter mina fötter … har inte fattat riktigt vad hon vill säga med det … men det är väl nån rädsla för att snubbla o falla som hon vill ha fram … kanske.

CIMG0228Lite fler som tar dan som den kommer och ändå är fullt upptagna

busyEn otrolig söting

liten🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

