Januari 19 – det är aldrig meningslöst

Nog är det trösterikt när dagar av stor meningslöshet leder till nattliga reningar som visar att vi ändå genomgår stor utveckling o transformation! Alltså var aldrig dagen meningslös! Hade nån slags upplevelse av att inte bara mitt Högre Jag utan också nån slags Celestial Team visade mig på vad som skedde. Bl a sa dom att jag gick igenom 1 av 9! lager – och synen av nån slags okända metallpartiklar med runda hål i … ISON-partiklar?  fotoner eller nåt…?. Men befrielsekänslan av att ha tagit mig igenom detta lager var stor – så hur skall det inte bli när jag tagit mig igenom alla…!

För övrigt kan jag ännu iaktta hur otroligt dömande det gamla Spelet har verkat och ännu gör. Hur så många tvivlar eller dömer när man börjar tänka på sig själv! Att många t ex ännu tycker att man aldrig bör skilja sig – att man ”måste hålla ihop familjen” till varje pris…. Och om man ändock gör det, så är det berömvärt att ha skuldkänslor! Och inte inser att alla inblandade växer o utvecklas i stället. (om man inte hänger kvar i offerrollen förstås). Hujedamej – vilket begränsat dömande Spel som många ännu tror är högsta sanningen. Så mycken gammal ”moral” som begränsar själva livet. Som vill fortsätta göra Livet till en uppoffring och inte till fullt vibrerande kärleksfullt Liv. Vilka snaror människor ännu är inne i.

Ännu anser många att det är fint att ha skuldkänslor! Att gå  omkring o bära på ett personligt kors … för att bli ”godkänd” av omvärlden … usch ja – den Gamla Världen.

CIMG0287Underbara små Orber var med här

CIMG0252 (3)Och nog är det en FjärilsOrb här- visar vägen till vår nya tillvaro – ur larvstadiet till flygande lättsamma varelser – skapelser

CIMG0252 (2)Här blir det lite krock – Jag vill in – ja men Jag vill ut! Missan har Fjärilsorben med sig …

CIMG0263Frusna Fjuttan har ändock trotsat kylan – men vill nu in – och gärna ligga på elementet …
Och det finns nog ingen vrå eller skåp eller hylla eller nåt som hon inte undersökt. Man blir ganska vaken av en ny nyfiken katt …

CIMG0262 (2)Promenaden blev till en ny video – Himmel o Jord är nu verkligen sammansmält – allt är ETT – ETT gemensamt Energiklot. Himlen speglas i Jorden och allt blir såsom ovan så ock nedan – inre o yttre = ETT …

CIMG0257😦

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

