Februari 16 – den kollektiva gyttjebassängen

Det går verkligen upp- och ner i måendet. Men det är enl Högre källlor precis som det måste göra nu. Då precis allt görs för att skaka loss oss, så att vi släpper taget om hela den gamla världen och alla gamla tankemönster. Ingen som helst förankring i det gamla kan fortsätta gälla – om vi vill uppnå allt det goda i den Nya Världen.

Hade en nästan desperat dag i förrgår – då jag inte kunde landa i någonting. Allt kändes totalt fult  kallt o meningslöst – följt av en jobbig natt, men som avslutades med förklaringen att jag jobbade hårt på olika nivåer med att röja undan den gamla världen i det kollektiva medvetandet. Och att Big changes var pågående. Att känna kollektivets hela frustration, smärta och besvikelse och ytligheter är ingen skön bassäng att simma i…!  Men förklaringen hjälpte till att försonas med det hela – att det inte var något ”fel”. Och jag kunde släppa taget.

Såg en liten glimt av Solen och kände att nu måste jag bara få se den – den har ju inte vart framme på flera veckor., så utan att bestämma vart jag skulle åkte jag bara iväg och hamnade på mitt heliga ställe. Här har jag förankrat Höga energier och välsignat vattnet vid flera tillfällen. Det känns verkligen som i en helt annan dimension. Vattnet o jag är verkligen ETT här.

CIMG0388

I sällskap av Orb igen – på samma plats som förut -och en liten grön en nere till höger

CIMG0393Plötsligt – en liten stund – blå himmel

CIMG0392Lite kyligt – men vackert

CIMG0385

Mjukt o varm

cat-nap-timeOch snart skall det väl bli soligt både inne o ute

solkatt😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

