Mars 7 – nu stoppas stoppen

Vilket otroligt gap mellan den gamla o den nya världen – men den gamla vill jag inte ge något fokus. Den nya framstår nu allt klarare – så självklart allt det rätta Livet nu framtonar. Självklart är allt redan programmerat och omhändertaget på alla vis. Självklart är man alldeles trygg när man har överlämnat sig till sitt Högre Jag och Källans överväldigande Kärlek. Även om det ännu är jobbigt på många vis – med den återstående reningen – släppa taget – och alla kraftfulla nya energier som strömmar ner och skall integreras – men Tilliten finns alltid där – Surrender är absolut den enda vägen. Man kommer ihåg allt mer o mer av sitt rätta Jag – det bara väller fram. Man skalar av och kastar bort alla falska hinder o förklädnader – och fram kommer allt det som vi alltid varit – men som vi programmerats att glömma bort under de många år och liv som vi varit inkarnerade. Men bara tills det var dags att vända..

Jag har ingen direkt fågelkamera – men den här lilla kvittrade så fint utanför vid min fikaplats och tyckte nog att det kunde va dags för en liten bullbit eller två – nu när Solen iaf var halvt framme. Men jag kände inte för det just denna dag. Det var inga riktiga utesittarenergier.

CIMG0468CIMG0470Nattens meddelanden var bl a att nu är det stort pådrag för att stoppa stoppen. Både de personliga och de kollektiva. T ex Vattenfalls miljöförstörande påvar inser nu att de inte kommer undan det de beslutar. De känner att de kommer att få möta det de ställt till med på ett eller annat vis. Och detsamma gäller alla andra diktatorer – då Ljuset redan segrat – det kan inte finnas nedåtgående mörker där Ljuset sveper fram i accellererande fart. Och andra Ljusarbetare har haft syner av CIMG0320 (2)hur Ljuset överflödar Ukraina och Ryssland. Ljuset kan ingen stoppa!.

Och Mimmi – min eremit-katt – den transformerande klädkammarkatten – for upp som en blixt i trädet, när hon kom ut i blåsten – trots att jag precis klippt alla klorna …

CIMG0457CIMG0448CIMG0450Söt 🙂

sötEn riktig sommarkatt 🙂

söting
******** Läs gärna också min andra blogg Gunilla Solaras Blog – länk uppe till höger
🙂 😉 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

