April 15 – Allt förstärks nu

Ja våren och jag knegar på – alla vårar blir ju alltid till vår igen, trots olika väder. Men intensivt är det – nu med denna EnergiPortal med ovanliga och starka astrologiska positioner och som är The Resurrection and Life Gateway. All slags korsfästning skall lämnas bakom oss och det har ju för mig just medfört hågkomsten av olika martyrskap genom detta o alla andra liv. Men det ligger också mycken skönhet i dessa martyrskap – så mycken sammanpressad Kärlek. Förhoppningsvis sveps de nu bort för alltid …

Portalen – Nu den 14/15 – 23 – 29 april och fram till i juni.
Allt förstärks nu både det goda och ev. jobbiga, så att vi inte kan gömma undan det mera. Många stunder av djup insikt och kontakt med Skaparen – min Jag Är-närvaro – så Gudomligt stort och mäktigt och Kärleksfullt … Mycket sovande och starka signaler inom – öronen. Mycket sömn på dagtid, som  jordar mig djupt ner – bara pang ner – bortom all slags medvetet medvetande.
– Två möss (levande) med tillhörande jakt + 2 rödhakar (fåglar -döda) under min säng på nätterna under den senaste veckan. Så nog jordas man – ingen chans att bara smita ”upp i det blå”.
Men igår dansade Fjärilarna runt där ute – Påfågelöga – Nässel- o Citronfjäril 🙂

CIMG0630 (2).

CIMG0642.

CIMG0643Som självaste Solen 🙂

CIMG0642 (3)

CIMG0639Lite av växthuset – med landningsplats för katt – Missans favoritställe. Men, lilla Fjuttan är fortfarande borta …. försöker släppa taget och inse att allt som sker är för mitt och alla andras bästa …
Och med Fjuttan borta, så har Mimmi kommit ut ur garderoben (klädkammaren) och blivit knäkatt igen…..
Men jag har haft lite svårt för att titta på små gulliga katter …. som om en del av mitt lilla oskuldsfulla jag/kattjag bara ryckts ifrån mig …

CIMG0650Men här kommer en i alla fall 🙂

käraOch så här skönt kan man ha det – människa som katt … när det är lä

sommarkatt (2)Och jag måste dela med mig av den här sången och rösten – så enormt äkta och helande – så många hjärtan som öppnas …

***

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

