April 21 – sorting and shifting

En klargörande lite utsorterande dag. Måste ta avsked av en kär judinna på Fb som jag känt stor släktskap med. Men nu kommer hennes sanning fram i ljuset och hon är en stor förnekare av Jesus och vill inte tillåta att någon kommer och missionerar om honom i Israel….. Helt diktatoriskt. Jag tycker fortfarande om henne men vi måste gå skilda vägar.
Och sen får jag troligen också sortera bort min andra själssyster Solara i Peru. Hon verkar ha byggt upp ett stort andligt ego och bevakar och vill kontrollera att andra ”gör rätt”…! De cirkeldanser bl a som använts vid 11:11-portarna får bara användas efter hennes tillåtelse . (Dessa portar är ju överståndna, men hon har tydligen svårt att släppa detta gamla) Har man dessutom överlämnat något till det globala nätet, internet, så har man gett det till Universum och det är fritt för alla att tanka in. Hon har förstås en  massa underdåniga följare som smörar och sätter henne på piedestal. Jag trodde hon var visare än så …Sorting and shifting-time på ‘hög’ nivå…
För mig är allt sådant på en gammal låg 3-dimensionell nivå – att styra o kontrollera andra …

På nära håll blir de små hyacinterna magnifika och doftar gör dom som verkliga Gudinnor

CIMG0659 (2)

CIMG0660

CIMG0671 (2)Och Tusenskönorna är verkligen sköna och vill gärna fortplanta sig i gräset – Frid vare med dom tills …

CIMG0675CIMG0677Och grannkatten Skrållan hittar varje år de små bladen vid min uteplats som lockar fram välbehag hos henne. Mina katter verkar inte bry sig i dom bladen … Skrållan behöver inget nytt hem, som tur är.

Skrållan CIMG0668Söt mamma  – troligen – eller pappa?

igelk kattEn söt Påskkatt 🙂

söt påsk🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

