April 26 – många tecken idag – i Närvaron

På min lilla utflykt idag hade jag svårt att hitta ”rätt” ställe att sitta ner på – ville så gärna sitta bland vitsippor, men fann ingen sån plats. Satte mig till slut i en liten solig glänta och – så fort jag satt mig ner på filten kände jag att: detta är den perfekta platsen. Totalt stilla – soligt – fågelsång och vackra träd runt om. Kändes som om jag verkligen vägletts dit – bortom min förnuftsbaserade drömbild av plats. Kände mig totalt närvarande – kunde verkligen landa i mig själv där.

Innan jag kom iväg på min utflykt kände jag mig så sorgsen, för min stora svarta katt Mimmi ville så gärna vara hos mig. Svårt att lämna henne – men – plötsligt när jag sitter där i skogen ser jag ‘henne’. Väldigt likt henne och jag tog det som ett tecken att hon var med mig iaf….

CIMG0687

De här molnformationerna kändes som nån slags signaler från kosmos …

CIMG0683CIMG0684

 

 

 

 

 

 

 

CIMG0685CIMG0686

 

 

 

 

 

 

 

Några Svalört på vägen – vilka skönheter

CIMG0695Sen blev det kväller …

CIMG0703Skönt att gömma sig ibland …

skyddad

Den här sötbuttra får va med igen – man är inte alltid på smailhumör – men söt är han/hon iaf

box

😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

