Maj 22 – vård av barn … eller nåt

Om jag kunde begripa varför mina konton – mail och blogg skall vara så attraktiva för hackare. Jag är ju varken någon kändis, rik eller lättlurad …. Mina mailkonton har de hackat bort och rört ihop till ett virrvarr – kopplat ihop olika konton så jag kan titta på flera samtidigt – eller inte alls. Känns totalt osäkert o en okänd adress finns därinne för vidarebefordring. Och supporten svarar ung. goddag yxskaft. Nu har jag ju blivit så van vid att ha vissa viktiga kontakter via mail, så nu är frågan för mig om jag skall ge upp det mesta mailandet. Jag undrar ju vad min Ande vill med det hela …. vbbb

Det där trampade Missan fram  – och får mig att bara skratta åt det hela … tolkar det som ”vabba” – vab – vård av barn …. 🙂

Genom alla motstånd och div prövningar – som talar om att där har du allt en rädsla kvar – och där – – så badar jag ännu i Förgätmigejens välsignelse.

CIMG0933

CIMG0950Och tulpaner lite här o där

CIMG0937Bland det finaste sällskapet – tulpaner och förgätmigej….

CIMG0936Och när det blir kväller är det minsann minst lika fint

CIMG0959Magiskt

CIMG0966

Lika oskuldsfull som Förgätmigejen – en liten Mästare i catwalk

catwalk***

 

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Maj 22 – vård av barn … eller nåt

  1. annamyrin skriver:

    Vilka fantastiska bilder du har i din blogg! Så mycket vackra färger och att du sedan toppar med många söta katt bilder. ❤ 🙂

Kommentera

