Juni 19 – fönster mot andra dimensioner – Ljuset

Det där med midsommarfirande tillhör verkligen den gamla världen – så det lämnar jag bakom mig – primitivt. Men Naturen bör lovsjungas 😉 🙂 Och ytterligare en stor Portal är aktiverad – för vår transformation.

Här har universum lagt till ett extra fönster – Och min vackra alldeles självsådda sallad – alltså salladen har sått sig själv – eller förstås har mitt högre jag hjälpt till … Men den vill visa hur fin den kan bli – om man inte sår så tätt – tack för det 🙂

CIMG1216Precis som tidigare – ett fönster – en dörr mot Ljuset 🙂 Tycker det är ganska magiskt … visar på att vi numera integrerar alla möjliga universa och dimensioner. Vi är multidimensionella – har alltid varit – men nu kan vi också uppleva det. Och en massa Portar öppnar sig.

CIMG1178 (2)Fåglarnas pool

CIMG1212Den första Ringblomman – en planta som övervintrat – det har jag inte upplevt förut. Men de andra -årets är inte långt efter …

Ringblomma CIMG1218 (2)och dom underbart blålila pensérna

CIMG1225 (3)För övrigt är det regn och kallt – men Mimmi sover som vanligt ute under tak. Det är ofta fint för katter ute när luften är fylld med regn (utan blåst). Att sitta o kura skyddad från direkt regn…. Och samtidigt är det väl ganska fritt från störande människoenergier … Naturen älskar regn … Moder Jord styr o ordnar allt till det bästa. Och allting ÄR som det ÄR

Adorable – minst sagt 🙂

adorable (3)Mjukisar som troligen landade på Jorden tillsammans …

mmm😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

