Juli 12 – mina Juveler

Delar av Världen är i nästan fullt krig och människor får springa o gömma sig för bomber – medan – åtminstone här hos mig – gäller det att försonas både med grannar och sitt eget inre. Ett intensivt arbete är det dock. Det gäller att fokusera och ta fullt ansvar för vad man känner. Även om grannflickan ovanför tar sin fulla ton väldigt ofta – tillsammans med alla övriga däruppe (sammanlagt 6 pers i en 1:a). Till det de sedvanliga motorsågarna och grästrimrarna från övriga grannskapet … Mitt i allt det är det meningen att jag skall finna Friden inom. Jodå – det går allt bättre…

Min Ande påminner mig om – att jag lever mitt i/på stora korsade Grider – förutom de osynliga Jordens Grid/nätverk – så lever jag 3 m ifrån dubbla nedgrävda worldwidenet-kablar och så nära en kanal/Jordens vattennätverk. Jag har hela världen hos mig, med allt vad dess energier och medvetande medför. Dessutom mitt ibland massor med utländska grannar. Och alla dom energierna och medvetande är min uppgift att neutralisera.

Blommor och katter är mina medhjälpare i det – förutom min Ande och andra icke synliga hjälpare förstås.

Här är min nya – helt fantastiska Ros – Flora Danica – helt underbart vacker 🙂 får bara hoppas att jag har bättre medgång med Henne – rosor har inte riktigt velat blanda sig med alla mina andra arter – för trångt antagligen. Men jag njuter i Nuet – Hon lyser som en skimrande juvel.

CIMG9963

Flora Danica

Här är en annan Juvel – till synes självsådd vallmo. Men jag sådde såna för 2-3 år sedan – och ingen kom upp. Så troligen har den legat och väntat på just sin rätta tid. Helt fantastisk den också.

CIMG9952Helt fantastiskt röd är denna – lysande varmgulröda – som jag inte fick se förra året då Hon inte riktigt ville va med.

CIMG9889Klätterrosen Flammentanz är lite mer rubust – hänger med så gott den kan år från år 🙂

CIMG9929Och en övervintrad miniros – som blommar fint – helt oberoende av namn eller inte.

CIMG9965Fin är också den allra vanligaste Ringblomman 🙂

CIMG9961Katterna just nu verkar väldigt självständiga – lever kattliv i naturen – och är inte speciellt kelsugna. Fullmånen gör väl sitt antar jag bl a.
Mina katter är förstås också mina Juveler – mina sötingar som liksom aldrig vill vara med på bild…

rakt in🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

