Juli 20 – simma lugnt

Har inte mycket att säga tror jag … övar mig  bara att leva trots att hela världen tycks vara inom o runt mig … slipar o putsar o mejslar o neutraliserar.  Kundalinin pushar på och Den Stora Modern balanserar det vackra med det högljudda kaoset/kriget. Det gäller att simma så lugnt som möjligt mitt i när många inte vet var dom skall göra av sitt nedtryckta inre.

Mycket blommor – mycket foton – just nu … I kvällsljus kommer färgerna fram ordentligt

CIMG0087.

CIMG0091.

CIMG0094Enkel och vacker

CIMG0107 (2)

Fågelbadet lyser alltid som en ljusblå Sol …

CIMG0111Missan undrar vad jag håller på med. Sover ute nånstans mest hela dygnet. Och bredbandssåret har blivit världens bästa cat-walk – och det är ju bra 🙂

CIMG0096Fjuttan sover också ute nästan jämt – fast ofta hemma

CIMG0095Söta Mimmi sover ute på natten och i klädkammarn resten av dygnet – får besöka henne där ibland, så vi inte helt förlorar kontakten med varandra. Där är hon gosig och spinner snabbt – annars är hon fortfarande rädd/eller bara inte vill vara i närheten  av Fjuttan. Jag förstår ännu inte deras spel/relation … Fjuttan är ju ung o vill väl bara väcka Mimmi … men vad vet jag.
Sommar är det i alla fall – det hörs o känns …

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

