Juli 29 – det pressar på ordentligt

Inte lätt med alla dessa pressande energier som flödar ner och in och igenom. Ständig process – inte mycket vilande plattformar att landa på … Och omgivningen – grannarna pressar på.  Ingen hänsyn och respekt … Och olustigt känns det att det officiella Sverige och media simmar i så mycken förljugenhet. Absolut inget att lita på. Fokusera inåt var det …

Faktiskt ganska skönt med ovädret som var – med hagelstorm och blixt o dunder. Då kände jag att  – nudå – alla ouppvaknade börjar ni inse att det finns något bortom svt och grillning och supande osv. Att det finns något som är större än er själva…. men det känns som om  det skulle behövas större skrämskott …

Var lite orolig för Missan som jag trodde var kvar ute – haglet var ju så våldsamt … men när det värsta var över kom hon fram helt torr – och hade gömt sig på ett helt nytt ställe inne. Så oron var alltså obefogad.
För mig själv var det skönt att bara överlämna mig – strunt samma vad som sker med blommorna – om Gud vill att jag skall ge upp dom, så gör jag självklart det …

Men de flesta var kvar och med lite stöd igen så …

Petuniorna är granna

CIMG0208CIMG0213CIMG0209

CIMG0191Jag kan undra varför många katter ser så otroligt sorgsna ut… Men de speglar väl sina ägare och många är ganska övergivna även om de har ett hem …
Men alla dessa sorgsna ögon är så vackra ….

lite lessenMedan andra är öppna …  men lite försiktiga …

åh du lillaOch andra mår gott
”Var är min frukost ! 🙂

var är min frukost🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

